عموهای فیتیله مردم را فیتیله پیچ کردند

به گزارش خبرنگار جهرم تبصیر امروز عموهای فیتیله ای که با یک مانور تبلیغاتی گستره برای اجرای جشن بزرگ کودک و خانواده به جهرم آمده بودند حاضر به اجرای برنامه نشدند.
بر اساس بلیط فروشی انجام شده که مردم برای تهییه آن 8 هزار تومان برای هر نفر هزینه کردند ، قرار بود برنامه ساعت 3 عصر شروع شود .
انتظار چهار ساعته ی مردمی که ساعاتی قبل از ساعت اعلام شده برای شروع برنامه به سالن ورزشی شهید فرجام -محل برگزاری برنامه- رفته بودند نیز به فرجام نرسید و عموهای فیتیله ای نیامدند.
علت نیامدن این عموها را که جویا شدیم گفته شد بدلیل مشکلات مالی حاضر به اجرای برنامه نشده اند.
گویا طبق قرار داد در ازای دریافت 16 میلیون تومان برنامه اجرایی می شده است که با توجه به بلیط فروشی انجام شده تنها مبلغ 4 میلیون تومان جمع آوری شده است . باتلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عمو های فیتیله ای حتی با دوبرابر مبلغ جمع آوری شده نیز حاضر به اجرای برنامه نشدند.
این حرکت با اعتراض شدید مردم همراه شد و مردمی که در این بین حداقل 8 هزار تومان هزینه کرده بودند و بلیط های خود را هنگام ورود به سالن تحویل داده بودند، هیچ مدرکی برای پس گرفتن پول خود نداشتند.
انگار مسئولین از ماجرای دعوت خاله شادونه و آن برنامه ای که هیچ کس از آن رضایت نداشت و ماجراهایی که آن زمان پیش آمد تجربه ای کسب نکردند و دوباره همان بی برنامه گی ها تکرار شد.
مدتی پیش با یکی از کارگردانان و نویسندگان موفق جهرمی در عرصه ی تئاتر که یکی از کارهایش نیز هم اکنون در تالار فردوسی در حال اجراست مصاحبه ای داشتیم . وی از عدم حمایت مسئولین از گروه های هنری فعال در سطح شهرستان گله مند بود .آن موقع متوجه نشدیم منظورش از عدم حمایت چیست . اما امروز وقتی چنین صحنه هایی را دیدیم که با پرداخت چه هزینه های گزافی یک گروه تئاتر را دعوت می کنند و در آخر هم این قضایا پیش می آید ، مظلومیت گروه های کوچکتری که بیش از فیتیله ای ها به حمایت نیاز دارند را متوجه شدیم .


![]()




















































































































بخوان دعای فرج را، دعا اثر دارد...