سلام به همۀ خوانندگان و همراهان عزیز وبلاگ فریاد جهرم

امروز این وبلاگ دوساله  شد.

در یک همچین روزی من نوشتن رو شروع کردم.

در این مدت ، از همۀ خـوانندگان بــزرگـوارِ وبلاگ هم صمیمانه و خاضعانه متشکرم که این مدت با نظرات خوبشون به من اظهار لطف کردن و به ادامۀ نوشتن در وبلاگ امیدوارم کردند.

حالا هم در سالگرد دومین  تولـد وبلاگ از همۀ شما دوستان و خوانندگان عزیز استدعا میکنم 

نقائص و ایرادات مطالبم در دوسال گذشته رو بهم گوشزد کنید.



در پایان همه با هم این دعا رو زمزمه میکنیم :



اللهم عجل فی فرج صاحبنا و مولانا بقیة الله الأعظم وأَید وَ حفَظ وَ نصُر نائِبُهُ و قائِدَنا



الإمام الخامنه ای



ارادتمند همۀ شما

فریاد جهرم